callshappines.blogg.se

2016-04-23
16:14:00

Första mötet med valparna

Hej! Idag var vi som sagt och tittade på valparna 😍 Eller ja, inte bara kollade. Myste, pussade, höll, fotade, filmade och allt det där. Så fick vi se även Sessalätts valpar (som vi trodde vi skulle ha när vi hörde att Victoria inte var dräktig) och dom är 7 veckor tror jag så det var stor skillnad ändå! Gnistans är 3 veckor bara så dom var som små korvar som ålade omkring. Dom lät lite som grisar hahah, men gjorde ju också vanliga valpljud,skälla skarpt kunde dom göra! Så synd man inte kan lägga in video här 😩 Det var svårt att fota dom i all hast,så gott som alla bilder blev suddiga.. Menmen bättre än inget. Det är som sagt två hanar och fyra tikar. Jag höll nog i båda killarna och den minsta tiken också! Men vad jag minns kände jag ingen större skillnad haha.. Sessalätts valpar har ju mer personlighet eftersom dom är en månad äldre så dom var jätteroliga och ville gärna tugga på händerna haha.
 Detta är dom som är tre veckor då, som vi ska ha ifrån:
 
 
Å detta är Sessalätts 7-veckors valpisar:
Å detta är mamman till den lilla kullen,Gnistan: 
Detta är dålig bild men så roligt happyface så😂
Ber om ursäkt för så suddiga och dåliga bilder men inte lätt när alla rör sig hela tiden..får väl hoppas på bättre när jag har The one and only hemma 😄👌
Kommentarer:
2016-04-23 @ 18:00:15
#1: JUNITJEJ

Sötnosar!

2016-04-23 @ 19:59:37

Bästa sällskapet ever!

2016-04-24 @ 23:25:42
#3: Heléna

Så underbara valpar och deras mamma är ju otroligt vacker! Jättefina bilder på dem :)

Svar: Ja, alltid härligt med valpar ^^ Deras mamma är härlig hon med, så förhoppningsvis blir dom som henne, både mentalitet och utseende😍 Tack :)
Silja Karlsson

2016-04-25 @ 05:33:00

Så himla söta!!!

Hundsäkerhetsbälte är också ett alternativ. Billigare men också godkänt.

Svar: Jaa visst är dom😍Ja jag har kollat lite på säkerhetsbälte, men föräldrarna som bestämmer här och dom vill köra på det enklaste, lastgaller då.. Men lm jag inte hade kommit och "argumenterat" för hur det ligger till nu för tiden hade det inte blivit nåt alls säkert! :S
Silja Karlsson

2016-04-27 @ 17:42:31
#5: Emilia

Men åh vilka små sötnosar! :)

2016-04-28 @ 05:12:42

Men så söta :)

2016-04-29 @ 16:25:38
#7: Åsa A

Vilka små söta!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: