callshappines.blogg.se

2016-05-18
20:23:40

Den första listan om mig själv

Hej! Idag tänkte jag prova att dela med mig av en lista om mig själv. Vad jag hatar och älskar här i världen. Dom är inte i ordning.
 
Hatar 🖕🏼
1. Låna andras hörlurar, men framför allt när andra lånar mina
2. Dissare
3. Döden 
4. Romantiska saker (kanske lite starkt ord med hata men ändå)
5. Människor som utnyttjar andra
6. Djurplågare
7. Matematik
8. Min röst och mig själv
9. Mitt liv
10. Fötter
11. Insekter/kryp
12. Ananas
13. Segt internet
14. Onödiga konflikter (och alla konflikter egentligen som inte leder till nåt bra)
15. Asperger
16. Mina lår och mage
17. Finnar
18. När någon kör över mig
 
Älskar💖
1. Hästar (+alla andra djur)
2. Musik
3. Öppna fält
4. I princip allt med socker i
5. Sova
6. När någon frivilligt vill prata med mig
7. Galoppera barbacka, aa rida överhuvudtaget
8. När ett djur vill hälsa på mig
9. Hjälpa andra
10. Döden
11. Komplimanger
12. Promenader, gärna med musik i öronen
13. Känna att någon bryr sig
14. Spontanitet
15. Djupa sånger, filmer, citat
16. Tatueringar
17. När jag känner mig modig 
18. Walking dead
Det var jag 👻
✌🏽️
Kommentar:
2016-07-05 @ 23:55:49
#1: Ann

Oj, första gången jag ser en bild på dig, du är ju jättevacker! Jag överdriver inte nu, du är otroligt fin!

Svar: Haha tack så mkt :)
Silja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: