callshappines.blogg.se

2016-09-28
23:03:00

En dröm uppfylld

Hej! Känner att det kommer bli mycket hästar framöver från nu hehe.. Igår när jag skulle till stallet tog ja gled mig min huskompis så gick hon med Kiro. Sen red vi ut (eller jag då) och red till åkrarna! Där bad jag henne filma mig medans jag galopperade över det öppna fältet. Japp, öppna fält + häst+ galopp= en dröm jag bara dagdrömt om varje dag i flera år så fort jag hör en låt! Typ lite sån är jag.. nu ÄNTLIGEN blev det så på riktigt! Visserligen inte barbacka, det hade vart ännu mer känsla men detta är en bra början.. Red barbacka idag en liten sväng, men på inhägnat för tänkte det skulle va bra att börja så. I alla fall, helt fantastiskt var det! Sen gick jag in på Lomotif och la till musik (Hall of fame - The script) så blev det verkligen känsla över det hela! Synd jag inte kan lägga in det här.. någon som vet hur man gör?... 
 
Det är ju såklart en dröm att han är min hyrhäst oxå💗 
Kommentarer:
2016-10-06 @ 11:45:31

Hej! Superfin blogg!

Var gärna med i min frågestund, man deltar samtidigt i en utlottning av ett presentkort på 100 kronor!

http://heiduskaja.blogg.se/2016/september/bytte-planet-en-stund-dar-kandes-det-som.html

2016-10-27 @ 10:46:28
#2: Sofie

Fin bild och vilken fin häst :D

Svar: Tackar ^^
Silja

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: