callshappines.blogg.se

2016-09-21
21:15:00

Rover 💕

Hej! Det har vart lite krĂ„ngel för jag och mamma har pratat med hĂ€stuthyraren hit och dit typ varje dag med massa frĂ„gor osv.. Var hos Rover mĂ„ndags, igĂ„r och idag! Men igĂ„r sa faktiskt Ă€garen "vad roligt och se dig" hahaha jag som trodde han verkligen tröttnat pĂ„ Ă„ se mig och höra pĂ„ mina krĂ„ngelfrĂ„gor. Men vet inte. Det kĂ€ndes super igĂ„r för jag var ganska social som jag trodde jag inte skulle va och det blev verkligen bekrĂ€ftat att Rover skulle bli "min". Å idag nĂ€r jag kom in i stallet stod det pĂ„ tavlan 
Jag dog lite. Jag tĂ€nkte oxĂ„ eftersom han nu Ă€r officiellt min hyrhĂ€st och jag bestĂ€mmer över honom, sĂ„ kan jag vĂ€l rida nĂ€r jag vill? Vi har visserligen inte betalat hĂ€sthyran Ă€n sĂ„ det kĂ€ndes lite jobbigt men jag tog minsann det initiativet sjĂ€lv och stack ut pĂ„ en liten uteritt! Red Ă€nda till stallet dĂ€r han ska stĂ„. Han var ganska skeptisk mot korna och blev nervös. SĂ€rskilt pĂ„ hemvĂ€gen. Jag kĂ€nde hur hans mage gick ut och in hela tiden snabbt. Han ville inte gĂ„ framĂ„t heller. SĂ„ jag hoppade av och ledde honom biten efter korna. Han andades verkligen hĂ€ftigt. Förstod inte varför han var sĂ„n. Om det Ă€r för jag Ă€r ny för honom och han inte riktigt litar pĂ„ mig? Men han mĂ„ste vĂ€l blivit riden dĂ€r innan tyckte jag. TĂ„get hade han inga problem med tack och lov. Det Ă„kte förbi oss tre gĂ„nger och det Ă€r ju bara kanske 10 m ifrĂ„n oss (pĂ„ en höjd dĂ„). Tunneln var han ocksĂ„ skeptisk till men det gick till slut. Vi tog sĂ€det lugnt Ă„ skrittade typ bara, med nĂ„gra fĂ„ travsteg ibland. Jag tror och hoppas verkligen detta kommer bli bra. Och att jag kan hitta en medryttare som vill hjĂ€lpa mig, frĂ€mst med Ă„ betala. Men vi kommer ju rida lika mycket sĂ„klart, annars blir det ju orĂ€ttvist. (Även om jag fortfarande betalar mest) Jag kĂ€nner mig Ă€ntligen taggad pĂ„ livet igen! Även om jag redan förlorat tvĂ„ "medryttare" som var intresserade.. MĂ„ Gud va med mig assĂ„.
Fina Rover 😍 
âœŒđŸœïž
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: