callshappines.blogg.se

2017-02-04
13:31:00

Fin 18-års present!

Hej! Min kontaktperson är SÅ himla snäll så hon gav mitt hår en ordentlig omgång! Jag fick mitt hår färgat alldeles gratis! Hur snällt?! Jag ville ha samma färg som i juli, men denna gång lite blåare. Så då gjorde vi det så blått det kunde bli i det svarta. På slutet satte hon in även sitt gamla löshår som hon färgade blått. Så det blev liksom en blå ton i hela håret, skitsnyggt blev det verkligen!
Färgen från i somras gick verkligen ur snabbt och man kan se i topparna att jag har en gammal blond dip-dye kvar sen tre år tillbaka typ.. plus utväxten där som blivit utspridd och ännu äldre hårfärg. Om inte hela mitt hår blev den naturliga färgen och endast blekt dip dye i topparna. Wow, så hemskt det ser ut. BORT
Åååå så här ser det ut nu! Är verkligen supernöjd. Kunde inte få en bättre 18-års present.
✌🏽